• GRATIS VERZENDING BOVEN €55

  • Koop 2+, -5%, CODE: 24ZU05

  • Koop 3+, -10%, CODE: 24ZU10

  • Koop 5+, -15%, CODE: 24ZU15

Annulering, retourneren en retourbeleid

Terugbetalingsbeleid

Alle producten worden geleverd met een GRATIS vervangings-/terugbetalingsgarantie gedurende 30 dagen na de datum van ontvangst van de goederen.

Als de retourzending/terugbetaling wordt veroorzaakt door de consument, accepteren we de retourzending en de terugbetaling, maar de kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. De exacte kosten zijn afhankelijk van het koeriersbedrijf dat je kiest.

Als de ontvangen goederen om onze redenen beschadigd of niet correct zijn, hoeft de consument om deze reden geen verzendkosten te betalen.

Nadat de klant de goederen heeft ontvangen, als het product u niet bevalt, de maat van het product niet overeenkomt met de beschrijving, de kleur en het materiaal niet overeenkomen, accepteren wij de terugbetaling retour.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook goed verpakt zijn. Als er schade is bij de retourzending, stemt de koper ermee in de kosten te dragen.

Als uw aankoop niet overeenkomt met de beschrijving of als het artikel defect is, neem dan binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling contact met ons op - we zullen ons best doen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat u niet hoeft te wachten. Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan binnen 48 uur na levering contact met ons op.

Wij zorgen voor de levering van het juiste artikel. Maak voor defecte of defecte producten foto's of video's en e-mail ons op cs@jestijl.nl - wij zullen uw aankoop vervangen of terugbetalen na bevestiging. LET OP: Deze polis dekt geen verkeerd gebruik, accidentele schade, waterschade of misbruik van het gekochte product.

 

RETOUREN & TERUGBETALINGEN

Onze polis duurt 30 dagen. Als er meer dan 30 dagen geleden is dat je de goederen hebt ontvangen, kunnen we u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Volg de onderstaande stappen om uw terugbetaling te ontvangen:

Producten kunnen alleen worden geretourneerd als ze zich nog in de originele staat en verpakking bevinden. Gebruikte of door de klant beschadigde producten komen niet in aanmerking voor restitutie. Vraag uw retour autorisatienummer aan en stuur een e-mail naar cs@jestijl.nl met een gedetailleerde reden voor retournering en foto's of een video van het product die uw reden ondersteunen. Na goedkeuring ontvangt u het RA# en het adres van het dichtstbijzijnde magazijn waar u het product dat u wilt retourneren naartoe kunt sturen.

Gebruik een traceerbare postservice om uw terugbetaling te verzekeren, wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of vermiste pakketten. (U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling. (Zorg ervoor dat u het artikel verzendt terug als een geschenk omdat we geen douanekosten voor retourzendingen dekken)

Na ontvangst van uw pakket worden uw producten onderzocht en wordt het volledige bedrag terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode.Een ontvangstbewijs voor de terugbetaling wordt naar de e-mail gestuurd adres dat u gebruikte bij uw oorspronkelijke aankoop Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend (indien van toepassing):

1) Onderdelen ontbreken of zijn niet verzonden met de rest van het pakket.

2) Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing) Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw. Neem dan contact op met je creditcard maatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via cs@jestijl.nl

 

Ruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen alleen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als je het voor hetzelfde artikel wilt ruilen, stuur ons dan een e-mail op cs@jestijl.nl Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, afgeprijsde artikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.

 

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN NADAT DEZE IS GEPLAATST?

Helaas kunnen we uw bestelling niet meer annuleren nadat deze is verwerkt en/of verzonden. Als u uw bestelling annuleert VOORDAT deze is verwerkt en/of verzonden, worden er annuleringskosten van €0.9 aan u in rekening gebracht om de herbevoorradingskosten en de aan ons in rekening gebrachte kosten voor terugbetalingen door de creditcardmaatschappijen te dekken.

  

Retouradres:

Als de goederen niet aan je verwachtingen voldoen, stuur dan een e-mail naar cs@jestijl.nl voor het retouradres.